Додаток 8
до конкурсної документації щодо проведення
конкурсузпризначення управителя
групи багатоквартирних будинків
Проект договору
про надання послуг з управління багатоквартирним будинком (групою будинків)
м.Тернопіль ___ ___________ 2021 р.
___________________________________________________________________________
(найменування юридичної особи або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи — підприємця)
(далі — управитель) в особі ____________________________________________________,
(прізвище, ім’я та по батькові представника (для юридичної особи)
що діє на підставі __________________________________________, з однієї сторони, та
(найменування документа)
співвласники багатоквартирного будинку за адресою _____________________________
___________________________________________________________________________
(повна адреса багатоквартирного будинку)
(далі — співвласник) в особі начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради Соколовського О.І.
уповноважена особа виконавчого органу відповідної місцевої ради, за рішенням якого призначається управитель)
що діє на підставі рішення комісії з визначення управителя багатоквартирного будинку, оформлене протоколом комісії № ___ від «___»______2021р. та Положення , з іншої сторони, (далі — сторони), уклали цей договір про таке.
Предмет договору
Загальні відомості про будинок зазначаються у додатку 2 до договору і є невід’ємною його частиною.
Послуга з управління включає:
утримання спільного майна багатоквартирного будинку, зокрема прибирання внутрішньобудинкових приміщень та прибудинкової території, виконання санітарно-технічних робіт, обслуговування внутрішньобудинкових систем (крім обслуговування внутрішньобудинкових систем, що використовуються для надання відповідної комунальної послуги у разі укладення індивідуальних договорів про надання такої послуги, за умовами яких обслуговування таких систем здійснюється виконавцем), утримання ліфтів тощо;
купівлю електричної енергії для забезпечення функціонування спільного майна багатоквартирного будинку;
поточний ремонт спільного майна багатоквартирного будинку.
Послуга з управління надається відповідно до вимог до якості згідно з додатком 4 до цього договору, що є його невід’ємною частиною.
(інформація про особу (попередній управитель будинку чи особа, уповноважена співвласниками або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку), що передає технічну документацію) не пізніше, ніж протягом _____ днів з дня, наступного за днем набрання чинності цим договором.
Права та обов’язки сторін
одержувати від управителя своєчасно та належної якості послугу з управління згідно із законодавством та умовами цього договору;
без додаткової оплати одержувати від управителя інформацію про ціну послуги з управління, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни, норми споживання та порядок її надання, а також про її споживчі властивості;
на відшкодування збитків, завданих його майну, шкоди, заподіяної його життю або здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуги з управління та незаконного проникнення управителем в належне йому житло (інший об’єкт нерухомого майна);
на усунення управителем протягом строку, встановленого договором або законодавством, виявлених недоліків у наданні послуги з управління;
на зменшення у встановленому законодавством порядку розміру плати за послугу з управління у разі їх ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості;
отримувати від управителя штраф у розмірі, визначеному цим договором, за перевищення нормативних строків проведення аварійно-відновних робіт;
на перевірку кількості та якості послуги з управління у встановленому законодавством порядку;
складати та підписувати акти-претензії у зв’язку з порушенням порядку надання послуги з управління, зміною її споживчих властивостей та перевищенням строків проведення аварійно-відновних робіт;
без додаткової оплати отримувати інформацію про проведені управителем нарахування співвласнику плати за послугу з управління (з розподілом за періодами та видами нарахувань) та отримані від нього платежі;
одержувати відповідно до законодавства пільги та субсидії на оплату послуги з управління;
інші права, що передбачені законодавством або прямо випливають із цього договору.
своєчасно вживати заходів до усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням послуги з управління, що виникли з його вини;
власним коштом проводити ремонт та заміну санітарно-технічних приладів і пристроїв, обладнання, іншого спільного майна, пошкодженого з його вини, яка доведена в установленому законом порядку;
оплачувати управителеві надані послуги з управління в порядку, за ціною та у строки, встановлені цим договором;
дотримуватися правил безпеки, зокрема пожежної та газової, санітарних норм;
допускати у своє житло (інший об’єкт нерухомого майна) управителя або його представників у порядку, визначеному законом і цим договором, для ліквідації та відвернення аварій, усунення неполадок, що виникли у санітарно-технічному та інженерному обладнанні, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів;
дотримуватися вимог житлового та містобудівного законодавства під час проведення ремонту чи реконструкції житла (іншого об’єкта нерухомого майна), не допускати порушення законних прав та інтересів інших співвласників та/або учасників відносин у сфері житлово-комунальних послуг з управління;
забезпечити своєчасну підготовку об’єктів, що перебувають у його власності, до експлуатації в осінньо-зимовий період;
у разі несвоєчасного здійснення платежів за послугу з управління сплачувати пеню в розмірі, встановленому цим договором. Пеня вводиться з 1 травня 2019 року;
інформувати управителя про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі, у випадках та порядку, передбачених цим договором;
негайно повідомляти управителю про виявлені несправності спільного майна будинку;
протягом місяця з дня припинення дії цього договору здійснити остаточні розрахунки за отриману послугу з управління.
вимагати від співвласників оплату наданої послуги з управління в порядку, за ціною та у строки, встановлені цим договором;
вимагати від співвласника дотримання вимог правил експлуатації жилих приміщень та прибудинкової території, санітарно-гігієнічних правил і правил пожежної безпеки, інших нормативно-правових актів у сфері комунальних послуг;
вимагати від співвласника своєчасного проведення робіт з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з експлуатацією спільного майна, що виникли з вини співвласника, або відшкодування вартості таких робіт;
отримувати компенсацію за надані відповідно до закону окремим категоріям громадян пільги та нараховані субсидії з оплати послуг з управління;
отримувати інформацію від співвласників про зміну власника житла (іншого об’єкта нерухомого майна) та фактичну кількість осіб, які постійно проживають у житлі, у випадках та порядку, передбачених договором управління;
за рішенням співвласників багатоквартирного будинку надавати в оренду, встановлювати сервітут щодо спільного майна багатоквартирного будинку;
доступу до приміщень, будинків і споруд для ліквідації аварій, усунення неполадок, що виникли у санітарно-технічному та інженерному обладнанні, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів у порядку, визначеному законодавством та цим договором;
вести претензійно-позовну роботу у разі виникнення заборгованості за надану послугу з управління в порядку і строки, встановлені законом та/або договором;
у випадках та порядку, передбачених договором, припинити/зупинити надання послуги з управління або оплати не в повному обсязі.
забезпечувати належне утримання спільного майна багатоквартирного будинку та прибудинкової території відповідно до нормативних вимог і цього договору, від власного імені укладати з підрядниками необхідні договори про виконання окремих робіт та послуг;
надавати співвласникам без додаткової оплати інформацію про ціну послуги з управління, загальну вартість місячного платежу, структуру ціни, норми споживання та порядок надання послуги з управління, а також про її споживчі властивості;
від імені та за рахунок співвласників багатоквартирного будинку вживати заходів для забезпечення захисту спільного майна багатоквартирного будинку від протиправних посягань та стягнення з осіб, винних у знищенні, пошкодженні або викраденні спільного майна, відшкодування завданих збитків;
своєчасно проводити підготовку будинку до експлуатації в осінньо-зимовий період;
розглядати в порядку та строки, визначені законом та цим договором, претензії та скарги співвласників;
своєчасно та власним коштом проводити роботи з усунення виявлених неполадок, пов’язаних з отриманням співвласниками послуги з управління, що виникли з його вини;
вести і зберігати технічну та іншу встановлену законом та цим договором документацію будинку;
інформувати співвласників багатоквартирного будинку про необхідність капітального ремонту (заміни) спільного майна багатоквартирного будинку;
укласти з виконавцем послуги з постачання електричної енергії договір про постачання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку, забезпечувати виконання умов цього договору та контроль якості цієї послуги;
за рішенням співвласників багатоквартирного будинку та в межах виділених ними коштів організовувати виконання та виступати замовником робіт з капітального ремонту (заміни) спільного майна багатоквартирного будинку;
вести окремий облік доходів і витрат за будинком та надавати співвласникам відповідну інформацію у порядку, визначеному пунктами 15 та 18 цього договору;
протягом одного місяця після підписання цього договору (змін, доповнень до нього) видати під розписку або надіслати рекомендованим листом кожному співвласникові завірену підписом управителя і печаткою (за наявності) копію цього договору (змін, доповнень до нього);
звітувати щороку перед співвласниками про виконання кошторису витрат та подавати кошторис витрат на поточний рік споживачам на погодження;
письмово повідомляти протягом десяти днів співвласникам про зміну власної адреси, реквізитів для сплати коштів за послугу з управління;
не пізніше дня припинення дії цього договору здійснити остаточні нарахування плати за послугу з управління, перерахунок плати в разі її ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості, якщо такий перерахунок не було здійснено раніше відповідно до вимог, визначених законодавством.
Ціна та порядок оплати послуги з управління
витрати на утримання будинку та прибудинкової території і поточний ремонт спільного майна будинку в розмірі ____ гривень відповідно до кошторису витрат на утримання будинку та прибудинкової території (далі — кошторис витрат), що міститься у додатку 5 до цього договору;
винагороду управителю в розмірі ______ гривень на місяць.
За бажанням співвласника оплата послуги з управління може здійснюватися шляхом внесення авансових платежів.
Новий кошторис витрат погоджується співвласниками шляхом прийняття відповідного рішення у порядку, встановленому законом, з подальшим внесенням змін до цього договору. У випадку, якщо новий кошторис витрат співвласниками не погоджено, продовжує діяти раніше погоджений кошторис витрат.
Порядок доступу управителя до приміщень будинку
ліквідації та запобігання аваріям — цілодобово;
усунення неполадок, що виникли у санітарно-технічному та інженерному обладнанні, його встановлення і заміни, проведення технічних і профілактичних оглядів в робочі дні з ____ до ____ години.
Управитель або його представник може перебувати тільки в тих приміщеннях, в яких розташоване обладнання, перевірка, ремонт або огляд якого проводиться.
Порядок взаємного інформування сторін
дошках оголошень у під’їздах будинку;
на офіційному сайті управителя.
Під час розміщення інформаційних матеріалів управитель враховує вимоги законодавства про захист персональних даних.
усного звернення до управителя або його представника на особистому прийомі чи по телефону;
письмового звернення (особистого звернення, надсилання поштового відправлення);
електронного звернення на офіційну електронну адресу управителя.
Відповідальність сторін
за невиконання та/або неналежне виконання умов цього договору;
за шкоду, заподіяну спільному майну, правам та законним інтересам співвласників внаслідок невиконання або неналежного виконання управителем своїх обов’язків;
за шкоду, заподіяну третім особам внаслідок невиконання або неналежного виконання ним своїх обов’язків.
За результатами перевірки якості послуги з управління складається акт-претензія, який підписується співвласником та управителем.
Управитель (його представник) зобов’язаний прибути на виклик співвласника не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення співвласника.
Акт-претензія складається управителем (його представником) та співвласником і повинен містити інформацію про ненадання чи надання неналежної якості послуги з управління із зазначенням причини, дату (строк) її ненадання чи надання неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує її ненадання чи надання неналежної якості.
У разі неприбуття управителя (його представника) в установлений договором строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується співвласником, а також не менш як двома іншими співвласниками, які проживають (розташовані) у сусідніх приміщеннях, і надсилається управителю рекомендованим листом.
Управитель протягом п’яти робочих днів вирішує питання щодо задоволення вимог, викладених в акті-претензії, зокрема шляхом здійснення перерахунку вартості послуги, або видає (надсилає) співвласникові обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання управителем відповіді в установлений строк претензії співвласника вважаються визнаними управителем.
У разі коли ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з управління стосувалося інших співвласників, крім того, який звернувся до управителя для складення і підписання акта-претензії, управитель здійснює такий перерахунок для всіх співвласників, яких стосувалося таке ненадання, надання не в повному обсязі або неналежної якості послуги з управління.
Нарахування пені починається з першого робочого дня, наступного за останнім днем граничного строку внесення плати за послугу з управління відповідно до пункту 11 цього договору.
Пеня не нараховується за умови наявності заборгованості держави за надані населенню пільги та житлові субсидії та/або наявності у співвласника заборгованості з оплати праці, підтвердженої належним чином.
Порядок та умови внесення змін до договору
Форс-мажорні обставини
Строк дії, порядок і умови продовження дії
та розірвання договору
у разі закінчення строку, на який його укладено, якщо одна із сторін повідомила про відмову від договору відповідно до пункту 31 цього договору;
достроково за згодою сторін або за рішенням суду в разі невиконання управителем та/або співвласниками вимог цього договору;
у разі смерті фізичної особи — підприємця, який є управителем;
у разі прийняття рішення про ліквідацію управителя або визнання його банкрутом;
в інших випадках, передбачених законом.
Цей пункт включається до договору у випадку укладення договору уповноваженою особою органу місцевого самоврядування (виконавчого органу відповідної місцевої ради), за рішенням якого призначено управителя на конкурсних засадах відповідно до Закону України “Про особливості здійснення права власності у багатоквартирному будинку”.
наявну технічну документацію на такий будинок;
інформацію про виконані роботи з технічного обслуговування і ремонту конструктивних елементів багатоквартирного будинку та інженерних систем за строк дії договору, але не більше трьох останніх років;
інформацію про виникнення аварійних ситуацій і технічних несправностей у розрізі конструктивних елементів та інженерних систем за строк дії договору, але не більше трьох останніх років;
дані бухгалтерського обліку доходів та витрат на утримання багатоквартирного будинку за строк дії договору, але не більше трьох останніх років;
майно, передане управителю будинку за рішенням співвласників.
Прикінцеві положення
додаток 1 “Список співвласників і площа квартир та приміщень, що перебувають у їх власності”;
додаток 2 “Загальні відомості про будинок”;
додаток 3 “Акт приймання-передачі технічної документації на будинок”;
додаток 4 “Вимоги до якості послуги з управління будинком”;
додаток 5 “Кошторис витрат на утримання будинку та прибудинкової території”.
Інші умови
У разі зміни протягом строку дії договору обсягу окремих складових витрат з причин, які не залежать від управителя, зокрема, збільшення або зменшення податків і зборів, мінімальної заробітної плати, орендної плати та амортизаційних відрахувань, підвищення або зниження цін на паливно-енергетичні та інші матеріальні ресурси, сторони проводять коригування вартості послуги шляхом укладення додаткової угоди до даного договору. При цьому зміна ціни послуги може проводитися шляхом коригування лише тих складових структури цін/тарифів, за якими відбулися цінові зміни в бік збільшення або зменшення. Сторона, яка отримала пропозицію про укладення додаткової угоди щодо коригування ціни послуги з управління, не пізніше ніж через 10 днів з дня отримання відповідної оферти, підписує додаткову угоду у запропонованій іншою стороною редакції або готує вмотивовану відповідь про причини відмови прийняти оферту . Інформація про зміну вартості послуги з управління будинком доводиться до відому співвласників управителем протягом 15 днів з моменту набрання чинності змін , шляхом розміщення на офіційному сайті управителя або на дошці оголошень будинку та зворотній частині рахунків.
Від управителя | Від співвласників | |
_________ __________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП (за наявності)
|
_________ __________________
(підпис) (ініціали та прізвище) |
Довідкові відомості/контакти управителя:
Телефон _______________, адреса електронної пошти ______________
Сайт ________________________________________________________
Диспетчерська/аварійна служба ________________________________
(телефон, адреса електронної пошти (за наявності)
Бухгалтерія __________________________________________________
(телефон, адреса електронної пошти (за наявності)
Головний інженер ____________________________________________
(телефон, адреса електронної пошти (за наявності)
Керівник _____________________________________________________
(телефон, адреса електронної пошти (за наявності)
Додаток 1
до договору
СПИСОК
співвласників і площа квартир та приміщень,
що перебувають у їх власності
Поряд-ковий номер | Номер квартири/ нежитлового приміщення | Загальна площа квартири/ нежитлового приміщення |
Прізвище, ім’я,
по батькові співвласника |
Примітки |
ПІДПИСИ:
Від управителя | Від співвласників | |
_________ __________________
(підпис) (ініціали та прізвище)
МП (за наявності) |
_________ __________________
(підпис) (ініціали та прізвище) |
Додаток 2
до договору
ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ
про будинок
Об’єкт: багатоквартирний житловий будинок, що розташований за адресою: ___________________________________________________________________________
рік введення в експлуатацію — _____________
матеріал — _____________________________
матеріал покрівлі — _______________________
кількість поверхів — ______________________
кількість під’їздів — ______________________
кількість квартир — _______________________
кількість нежитлових приміщень — __________
кількість ліфтів — ____ штук (в тому числі ______ — пасажирських, _____ — вантажопасажирських)
кількість ліфтів, підключених до диспетчерських систем — _____ штук
кількість номерних знаків/аншлагів _________ штук
кількість сміттєкамер — ________ штук
загальна площа будинку (житлові та нежитлові приміщення) — ________ кв. метрів, у тому числі:
— загальна площа квартир у будинку — _________ кв. метрів
— загальна площа нежитлових приміщень у будинку — _____ кв. метрів
площа підвалів — _____________ кв. метрів
площа горищ — ______________ кв. метрів
площа сходових кліток, вестибюлів — ________ кв. метрів
площа колясочних, комор, тощо — _______ кв. метрів
площа сміттєкамер — _____________ кв. метрів
площа шахт і машинних відділень ліфтів — _________ кв. метрів
площа інших технічних приміщень (зазначити які) — _____ кв. метрів
Площа покрівлі — _____________ кв. метрів
1) постачанням холодної води:
централізованим _____________
автономним/індивідуальним ______ з довжиною внутрішньобудинкової мережі __________ погонних метрів
технічне обладнання (кількість насосів тощо) __________
2) постачанням гарячої води:
централізованим гарячим водопостачанням _______________
автономним/індивідуальним гарячим водопостачанням ___ з довжиною внутрішньобудинкової мережі __________ погонних метрів
наявність та тип водопідігрівача (бойлера) ________________________
технічним обладнанням (кількість насосів тощо) ___________________
3) опаленням:
централізованим опаленням _____________________________________
автономним/індивідуальним теплопостачанням ____________________
з довжиною внутрішньобудинкової мережі _________ погонних метрів
технічним обладнанням (бойлери тощо) _______________ штук
кількість елеваторних вузлів — ______________________ штук
індивідуальним тепловим пунктом — _____________________________
4) водовідведенням (каналізацією) з довжиною внутрішньобудинкової мережі __________ погонних метрів
5) зливовою каналізацією: ______________________________________
зовнішня/внутрішня
довжина мережі _____________ погонних метрів
6) загальнобудинковим приладом обліку тепла (кількість теплолічильників та тип) — ________________________________________
балансова належність приладу обліку тепла ______________________
7) загальнобудинковим приладом обліку води (кількість водолічильників та тип) — _________________________________________
балансова належність приладу обліку води _______________________
8) системою електропостачання з довжиною внутрішньобудинкової мережі _________ погонних метрів, в тому числі:
кількість щитових — _________ штук
кількість поповерхових електрощитів — _____________ штук
кількість світильників освітлення — ________________ штук
кількість приладів обліку електричної енергії (лічильників) _____ штук
тип приладів обліку електричної енергії (лічильників) ______________
балансова належність приладів обліку електричної енергії (лічильників) ______________
9) системою газопостачання ___________________________________
наявність загальнобудинкового приладу обліку ___________ штук
10) сміттєпроводами _______________ одиниць з довжиною стовбурів ______ погонних метрів
11) замково-переговорним пристроєм (домофоном) __________ під’їздів
12) системою протипожежної автоматики та димовидаленням ________
13) димовими та вентиляційними каналами:
кількість димових каналів ____ штук, вентиляційних _____ штук
протяжність димових каналів ________ погонних метрів, вентиляційних _____ погонних метрів
кількість оголовків димових каналів ____ штук, вентиляційних ___ штук
1) площа прибудинкової території (для прибирання) — ___ кв. метрів, в тому числі:
площа з удосконаленим покриттям — ____________ кв. метрів;
площа без покриття — ___________ кв. метрів
площа газонів/клумб — ____________ кв. метрів
2) елементи зовнішнього упорядження:
дитячий майданчик __________ штук
спортивний майданчик __________ штук
інше ______________
3) інше за наявності:
_________________________
ПІДПИСИ:
Від управителя | Від співвласників | |
_________ __________________
(підпис) (ініціали та прізвище) МП (за наявності)
|
_________ __________________
(підпис) (ініціали та прізвище) |
Додаток 3
до договору
АКТ
приймання передачі технічної документації на будинок
____________________________________________
(адреса будинку)
Поряд-ковий номер | Найменування документа | Відмітка про наявність (відсутність) документа |
Дата _____ _____________ 20__ року
ПЕРЕДАВ: | ПРИЙНЯВ: |
___________________________________
(повне найменування, ______________________________________ код згідно з ЄДРПОУ) |
___________________________________
(повне найменування, ___________________________________ код згідно з ЄДРПОУ) |
__________ __________________________
(підпис) (прізвище, ініціали) |
__________ ________________________
(підпис) (прізвище, ініціали) |
МП (у разі наявності) | МП (у разі наявності) |
Уповноважена особа від співвласників:
____________ ______________________________
(підпис) (прізвище, ініціали) |
_____________________________________________
(інформація про документ, яким дано повноваження) |
Додаток 4
до договору
ВИМОГИ
до якості послуги з управління будинком
Поряд- ковий номер | Назва роботи (послуги) | Періодичність виконання (надання) робіт (послуг) з утримання будинку та прибудинкової території | Інші вимоги до якості |
1. Утримання будинку та прибудинкової території | |||
1 | Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:
Водопостачання Водовідведення Теплопостачання гарячого водопостачання зливової каналізації електропостачання |
Згідно до Норм часу та матеріально технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків і споруд і прибудинкових територій, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 року № 603 (але не менше 2 разів на рік) в межах кошторису витрат на рік. | |
2 | Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання | Здійснюється за рахунок коштів співвласників за окремими договорами з газопостачальною організацією з урахуванням вимог Закону України
«Про житлово-комунальні послуги» та Кодексу газорозподільних систем» |
|
3. | Технічне обслуговування ліфтів | Згідно наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» на підставі укладених зі суб’єктами господарювання ,які мають відповідний дозвіл на виконання робіт з підвищеною небезпекою, договорів в межах кошторису витрат на рік. | |
4 | Обслуговування систем диспетчеризації (за наявності) | Згідно з укладеними договорами на обслуговуванн я систем диспетчеризаці ї в межах кошторису витрат на рік. | |
5 | Обслуговування димових та вентиляційних каналів | Згідно графіків, погоджених з оператором га розподільчих мереж в межах кошторису витрат на рік. | |
6 | Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності) | За необхідності в межах кошторису витрат на рік. | |
7 | Прибирання прибудинкової території | 1) Підмітання території, прибирання газонів від випадкового сміття, прибирання контейнерних майданчиків -протягом дня за графіком (крім вихідних та неробочих днів)
2) скошування трави у літній період (не менше 2 разів за сезон) 3) згортання опалого листя (за необхідності ) в межах кошторису витрат на рік. |
|
8 | Прибирання приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) | 1) Вологе підмітання приміщень загального користування (сходових кліток) — 2 рази в тиждень;
2) миття сходових кліток згідно графіку , але не рідше 1 раз в місяць Прибирання допоміжних приміщень — за необхідності, але не менше одного разу на рік,в межах кошторису витрат на рік. |
|
9 | Прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами | За необхідності, у зимовий період в межах кошторису витрат на рік. | |
10 | Утримання та догляд за зеленими насадженнями, розміщеними на прибудинкових територіях | За необхідності, відповідно до вимог чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про благоустрій населених пунктів» та «Правил утримання зелених насаджень у населених пунктах України», затверджених наказом міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України № 105 від 10.04.2006 року. | |
11 | Дератизація | За необхідності, але не менше 4 рази на рік в межах кошторису витрат на рік. | |
12 | Дезінсекція | За необхідності в межах кошторису витрат на рік. | |
2. Поточний ремонт спільного майна будинку | |||
1 | Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку | Згідно наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 10.08.2004 № 150 «Про затвердження Примірного переліку послуг з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій та послуг з ремонту приміщень, будинків, споруд» в межах кошторису витрат на рік. | |
2 | Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем:
— водопостачання; — водовідведення; — теплопостачання; — гарячого водопостачання; — зливової каналізації; електропостачання. |
Згідно до Норм часу та матеріально технічних ресурсів, норм обслуговування для робітників при утриманні будинків і споруд і прибудинкових територій, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 25.12.2013 року № 603 (але не менше 2 разів на рік) в межах кошторису витрат на рік. | |
3 | Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем газопостачання | Здійснюється за рахунок коштів співвласників за окремими договорами з газопостачальною організацією з урахуванням вимог Закону України
«Про житлово-комунальні послуги» та Кодексу газорозподільних систем» |
|
4 | Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності) | За необхідності в межах кошторису витрат на рік. | |
3.Купівля електроенергії | |||
1 | Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку | Цілодобово в межах кошторису витрат на рік. |
ПІДПИСИ:
Від управителя | Від співвласників | |
_________ __________________
(підпис) (ініціали та прізвище) МП (за наявності) |
_________ ____________________
(підпис) (ініціали та прізвище) |
Додаток 5
договору
КОШТОРИС
витрат на утримання будинку та прибудинкової території
______________________________________________________________
(адреса будинку)
Поряд-ковий номер | Складова витрат на утримання будинку та прибудинкової території та поточний ремонт спільного майна будинку (далі — витрати) | Річна сума складової витрат (гривень) | Місячна сума витрат у розрахунку на 1 кв. метр загальної площі житлових та нежитлових приміщень у будинку |
1. | Обов’язковий перелік робіт (послуг) |
|
|
1.1 | Технічне обслуговування внутрішньобудинкових систем:
Водопостачання Водовідведення Теплопостачання гарячого водопостачання зливової каналізації електропостачання |
||
1.2 | Технічне обслуговування ліфтів | ||
1.3 | Обслуговування систем диспетчеризації (за наявності) | ||
1.4 | Обслуговування димових та вентиляційних каналів | ||
1.5 | Технічне обслуговування систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності) | ||
1.6 | Поточний ремонт конструктивних елементів, технічних пристроїв будинків та елементів зовнішнього упорядження, що розміщені на закріпленій в установленому порядку прибудинковій території (в тому числі спортивних, дитячих та інших майданчиків), та іншого спільного майна багатоквартирного будинку | ||
1.7 | Поточний ремонт внутрішньобудинкових систем:
— водопостачання; — водовідведення; — теплопостачання; — гарячого водопостачання; — зливової каналізації; — електропостачання. |
||
1.8 | Поточний ремонт систем протипожежної автоматики та димовидалення, а також інших внутрішньобудинкових інженерних систем (у разі їх наявності) | ||
1.9 | Прибирання прибудинкової території, прибирання снігу, посипання частини прибудинкової території, призначеної для проходу та проїзду, протиожеледними сумішами | ||
1.10 | Прибирання приміщень загального користування (у тому числі допоміжних) | ||
1.11 | Дератизація | ||
1.12 | Дезінсекція | ||
1.13 | Придбання електричної енергії для освітлення місць загального користування, живлення ліфтів та забезпечення функціонування іншого спільного майна багатоквартирного будинку
|
||
2. | Загальна сума витрат (без урахування податку) | ||
3. | Загальна сума витрат (з урахування податку ) |
ПІДПИСИ:
Від управителя | Від співвласників | |
_________ _____________________
(підпис) (ініціали та прізвище) МП (за наявності) |
_________ _____________________
(підпис) (ініціали та прізвище) |
Пн-Пт: 09:00-17:00
Сб-Нд: вихідні